Επενδύω

Δεν είχα αναρωτηθεί ποτέ τι σημαίνει το επενδύω. Ευτυχώς κατά τη διάρκεια της θητείας μου έχω χρόνο να διαβάσω πολύ και αν και ΔΕΝ προλαβαίνω να ποστάρω όσα διαβάζω, παρά κάνω share items από το reader μου στο άλλο blog μου, θα πω κάτι σύντομο....

Επενδύω, σημαίνει επι+ένδυση, δηλαδή φοράω κάτι πάνω μου.... Ουσιαστικά, η επένδυση είναι κάτι που κουβαλάς πάνω σου. Δεν είναι απλά έχω λεφτά και "που να τα ρίξω". Και εδώ δικαιώνεται η νοοτροπία όσων προσπαθούν να κάνουν πράγματα κατά τη διάρκεια της ζωής τους, είτε δική τους επιχείρηση (επενδύοντας στον εαυτό τους) είτε πουλώντας τον εαυτό τους (επενδύοντας σε γνώση και δεξιότητες).

Η σκέψη ήρθε φυσικά από το In-vest, από βιβλίο του Jason's Zweig.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν έραβε η μάνα σου ; Για αυτό μάλλον δεν ξέρεις το επένδυση :) Υπάρχει έκφραση για αυτό. Πάνω από τη φόδρα η επένδυση :)