Το δράμα ενός laptop

Εδώ και μερικούς μήνες, ίσως και χρόνο, το acer μου αχρηστεύθηκε επειδή κάηκε ο φορτιστής. Σήμερα κατάφερα να λύσω το πρόβλημα, που μου στοιχισε συνολικά 85 ευρώ. Πως;
Αρχικά ρώτησα σε πλαισιο, από όπου και πήρα το Pc, που κόστιζε πριν 4 χρόνια 1400 ευρώ. Δεν είχαν φορτιστή. Μάλιστα.
Έπειτα πήρα την acer και μου είπαν ότι με 170 ευρώ ΘΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΑΝ από εξωτερικό. Κακή επιλογή.
Πριν από ένα μήνα πήγα στο eshop. Με 35 ευρώ πήρα ένα φορτιστή itrust, όπου έλεγε κάνει το βύσμα 2, για acer 1610-το δικό μου. Υποτίθεται η τάση ήταν οκ. Ο φορτιστής όμως δε δούλευε, έκανε επανεκινήσεις χωρίς να δουλεύει. Πάω χθες στο eshop, όπου μου είπαν ότι φταίει το site της itrust (οτι ναναι δηλαδή) και μου το πιστώσαν να πάρω ότι θέλω. Εγώ πήρα ένα χρήσιμο backpack, αλλά το laptop πάλι δε δούλευε.

Ένας φίλος στη μονάδα μου είχε πει για το batteries.gr, όπου είναι ο ΔΙΣΙΟΣ. Μου λέει εκεί θα πας. ΦΟρτώνω το laptop και κουβαλιέμαι μέχρι την πλατεία Καρύτση όπου είναι. Ένας εξυπηρετικότατος υπάλληλος μου είπε ότι έχει τάση 6,000 ενώ οι άλλοι θα είχαν λιγότερο (3-4,000). Το βάλαμε και ΝΑΙ ως εκ θαύματος το Laptop αναστήθηκε με 50 ευρώ, από όπου και γράφω, μετά από καμιά ώρα update.

Σχόλια