Εδώ Πράγα

Είχα πολλά να γράψω, εδώ και καιρό, αλλά επειδή τώρα τελευταία οι εξελίξεις με προλαβαίνουν και εγώ εμένα όχι, τώρα που είμαι στο δωμάτιο στην Πράγα με το τραμ απέξω και έχω χαλαρώσει, είναι μία πρώτης τάξεως ευκαρία να πούμε κάποια πράγματα.

Και ξεκινάω.
  1. Generation Club. Η τελευταία συνάντηση με το Σταυρίδη πήγε εκπληκτικά. Ο κόσμος γουστάρει νέους και ανταλλαξή απόψεων. Μου αρέσει πολύ που είναι ένα event συγκεκριμένο και απλό. Επόμενο στις 25 Μάη. Δε λέω με ποιον, έκπληξη. Κλειστό είναι γιατί πρέπει να είναι.
  2. JADE. είχα πει ότι μετά το στρατό θα ασχοληθώ με τα μικρά. Τα μικρά είναι ικανά, γαμάτα και γουστάρω. Άσε που μαθαίνουν γρήγορα και τώρα με δουλεύουν. Μπορούν να πανε μακριά. Και κάθε ηγεσία θεωρείται πετυχημένη όταν έχει διαδοχή. Και ακόμα και καλύτερη!
  3. Συνέλευση ΣΕΤΕ. ο τουρισμός φέτος δεν πάει και καλά. Νομίζω ότι ο πρωθυπουργός παίζει το τελευταίο του χαρτί εκεί, ο νυν πρόεδρος είναι απλά ικανός, έξυπνος και επιχειρηματιάς γαρ, αποτελεσματικός. Επειδή σύντομα θα κολυμπήσω πάλι (6 μήνες μετά το στρατό μάζευα τους 12) στον κλάδο, γουστάρω -απλά- τρελά. Μίλησα και με κάποιους επιχειρηματίες και υπουργούς και τα είπαμε, άντε να δούμε τι θα κάνουμε τώρα.
  4. Πράγα. Ήρθαμε στο συνέδριο, βρήκα όλους τους έλληνες που υπήρχανε. οι τσέχες δύσκολες, αλλά δεν ήρθαμε για αυτό εδώ (παρηγοριά στον άρρωστο). Συνειδητοποιώ το γεγονός ότι η ευρώπη είναι εδώ εμείς είμαστε αλλού. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό. Μίλησα με κάποιους από το ΕΚΤ, είπαμε θα τα πούμε κάτω. 'Εχουμε και το αυριανό.
  5. Γενικότερα για τις επαφές, έχω να παρατηρήσω, όπως και γνωρίζω καλά από τα 22 μου, ότι στην Ελλάδα μπορείς να πας σε οποινδήποτε, αρκεί να ξέρεις τι έχεις να του πεις. Αυτό δε ξέρω κατά πόσο μπορεί να γίνει σε κάποια άλλη χώρα, αλλά τουλάχιστον εμένα προσωπικά δε μπορει να με πεισει κάποιος για το αντίθετο, παρά τα όλα και όσα στραβά που όλοι γνωρίζουμε.
  6. Κυριακή επιστρέφω. Έχω κάτι παραπάνω από πολλή και σοβαρή δουλειά. Αλλά γουστάρω. Ίσως όσο ποτέ.
Έχω ξαναπεί και παλιότερα, ότι το παιχνίδι ανοίγει. Βιαστείτε, γιατί θα κρατήσει πολύ.

Σχόλια