3R rebranding-renegineering-repositioning

Έπειτα από μερικά χρόνια ως πρόεδρος, συνιδρυτής, διοργανωτής, μέλος, χομπίστας, Σύμβουλος, project manager, πωλητής, τουρίστας, freelancer, επιχειρηματίας, whtvr, μου ήρθε στο μυαλό ότι για να στήσεις κάτι στη λογική του να το πουλήσεις (άσχετα με το αν προυπάρχει) θα πρέπει να το κάνεις 3 πράγματα.

Να του ξαναφτιάξεις το brand, σε όποιο επίπεδο, να το επανασχεδιάσεις (εσωτερικά), και να το ανα-διανείμεις (επανα-τοποθετήσεις) στην όποια αγορά. Το ένα είναι σε οριζόντια σχέση με το άλλο, αλλά και κυκλικά μεταξύ τους, αφού το ένα ενώ διαμορφώνεται, σαφώς και επηρρεάζει το άλλο παράλληλα.

Οι επιρροές για αυτή τη σκέψη, βλέποντας ότι δεν υπάρχει αλλού, μου ήρθαν από ανθρώπους που κατά καιρούς έχω συνεργαστεί (και ανήκουν μεμονωμένα στο λεξιλόγιο τους. Το ποιοι ειναι αυτοι είναι σχετικό, για αυτο και δεν αναφέρονται). Και φυσικά, οι σκέψεις και οι ιδέες έρχονται από τις δικές μας εμπειρίες.

Σε αυτό θα ήθελα να κάνω προσωπικά μία έρευνα να το μελετήσω, γιατί όχι και να το μετρήσω και να το αποδείξω, και σκέφτηκα τη δημιουργία ενός openspreadsheet για αυτό. Αφού το rethink καλύτερα, ε μάλλον και θα το κάνω.

Ποιος ο στόχος μου με αυτό? θα τον ποστάρω ΕΑΝ ανοίξω το Spreadsheet...

Σχόλια