Νεανική Επιχειρηματικότητα made in Greece...

Έπειτα από το reply για την κρίση από το φίλο Δημήτρη στο twitter ήθελα πραγματικά να πω κάποια πράγματα που τα έχω ΚΑΙΡΟ τώρα μέσα μου. Άσχετα με το γεγονός του αν έχουμε ή όχι κρίση, αν θα έρθει ή όχι, αν θα είναι πιο δύσκολο ή όχι το 2010, και όλες τις αόριστες προβλέψεις, τα δεδομένα που έχω εγώ στα χέρια μου είναι τα εξής:
  1. έχουμε τουλάχιστον 4-5 συλλογικές κινήσεις για την προώθηση της επιχειρηματικότητας των νέων (ηλεκτρονικά, τεχνικά, γενικά, διαφημιστικά, whatever) οι οποίες κάνουν τις προσπάθειες τους ΣΟΒΑΡΑ την τελευταία διετία
  2. σε αυτές τις συλλογικές κινήσεις ο σκοπός, πολλά από τα μέσα και όλα τα εμπόδια, είναι κοινά
  3. τα ηγετικά στελέχη γνωρίζονται (προσωπικά) μεταξύ τους
  4. παρ'ολα τα 1,2,3 κοινά, υπάρχει μια διαφορά: Κανείς δε συνεργάζεται με τον άλλον, και όμως όλοι θα πουν στις αγορές τους ότι "οι άλλοι" δε θέλουν.
Επειδή είχα ασχολήθεί με το τι λέει "ο άλλος" για εμάς, και θεωρώ ότι είναι διαχρονικά τρελό όσο και φοβερά αντιαποτελεσματικό στερεότυπο, αν δε λύσουμε αυτό, δε θα πάμε πουθενά...

Οπότε φίλε Δημήτρη, τι να μου πουν εμένα τα 100 και τα 300 startups όταν βλέπω ότι αυτό που λέμε στο σχολείο, στο πανεπιστήμιο ότι έχει διαλύσει αυτή τη χώρα, τη διχόνοια, έχει θάψει την αγορά μας και εμείς απλά κάνουμε ευχελαια???

Σχόλια