20.9.09

Καταναλωτικα Εργα

Θα μπω στο ψητο, για να γινω σαφης αμεσα. Προχθές είχα 3 συζητησεις για το θεμα.

Η πρώτη με πρώην διευθυντικό στέλεχος αρκετών εταιρειών, όπου παραδεχτήκαμε το γεγονός ότι η ακρίβεια επηρεάζεται από τις τιμές, που επηρεάζονται από τους λογής λογής μεσάζοντες, ελευθερα, όπως συμβαίνει σε μία στρεβλή οικονομία. Δεν υπάρχει καταναλωτικό κίνημα στην Ελλάδα, καταλήξαμε (και δε μας αφορούν οι λόγοι, αλλά η δράση).

Η δεύτερη, αφού συζητούσα ότι για ακόμα μια φορά βρηκα μια τριχα στην κρέπα που απολάμβανα σε συνοικιακή κρεπερί (ναι, ολα σε μένα τυχαινουν έχω βρει τριχα σε γνωστο σουβλατζίδικο στο μοναστηράκι όπου μου φεραν γιαουρτι με μελι για να τους συγχωρήσω, εκλιπαρώντας με να μην τους βγαλω στο cnn -χεστηκαν κοινως-, επίσης σε γνωστο μακαρονοκυριλοεστιατοριο, οπου στο σερβις πηραν 2/10 γιατι μου κολλησε το πληκτρο με το νουμερο ενα, και τέλος σε γνωστη μπυραρία στους αμπελόκηπους στη σαλατα ήρθε παρέα μία τρίχα, οπου λιγο πολυ με ρωτησαν και εαν το εκανα επιτηδες, γιατι τα ειχα βαμενα μελαχρινα εκεινη τη μερα, ενω η τριχα ηταν ξανθια, και τους προκαλεσε εντυπωση).

Η συμφοιτητρια που εκανα τη συζητηση λοιπον μου απανταει (και εδώ μπαίνουμε στην τρίτη)"θες να διαβασεις μια επιστολη?" δε μπορεις να πεις και οχι με τοση σιγουρια στο βλέμμα... Απαντητικη επιστολη της νομαρχιας προς την ιδια οτι καναν ελεγχο σε ενα φουρνο, με αφορμη κατι πρασινα μηλοπιτακια (οχι με πρασινο μήλο), και ναι, το φουρνο τον εκλεισε η ίδια. Πακέτο μου έδωσε και μια καταγγελια για τις γυναικειες τουλετες σε πλοιο, υπο εξεταση.

Και σκεφτομαι. Ας βράσουμε το ινκα, το νεο ινκα, το νεοτερο ίνκα. Εαν υπαρχει καταναλωτικό κίνημα ΣΟΒΑΡΟ, ουτε τιμες θα ανεβαινουν και δε θα μας εχουν οι επιχειρήσεις γραμμενους στα @@ τους. Ας το ξεκινησουμε μεσω web.

Δε θελω να το φιλοσοφήσω άλλο, απλά να φτιάξουμε κατι ενημερωτικο αρχικα με τα
Δικαιωματα του πολιτη καταναλωτη
Υποχρεώσεις των επιχειρήσεων απέναντι του
Ολους τους συν-αρμοδιους φορείς για το συγκεκριμένο θέμα


Οι στοχοι του:
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ: Να αρχιζει να σκεφτεται ως πραγματικός καταναλωτής και να γνωριζει τη δυναμη τους προς την αγορα (εκπαιδευση, ενημέρωση)
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: Να λέμε σε ενα χ διαστημα π.χ."αυριο δεν αγοραζουμε κρεας" και να εχει αντικτυπο στην αγορά. (αξιοποιηση αγοραστικής δύναμης νοικοκυριών)
ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Να έχουν έναν παράγοντα που να τον σκεφτονται στην τιμολογιακη πολιτική τους αλλά και να τον σέβονται στην αγορά (συνειδητοποίηση ότι δεν έχουν πελάτη τον κλασσικό έλληνα καταναλωτή- χάπατο)

2 σχόλια:

IliasK είπε...

Ας πιάσουμε την αρχή: τα δικαιώματα του καταναλωτή.

Σε ένα τέτοιο κίνημα, πώς αυτά καθορίζονται; Από τη νομοθεσία; Αν ναι, τότε το πιο βασικό ζήτημα δεν είναι η μετάδοση τους σε ένα ευρύτερο κοινό;

Αλλά ακόμα και με αυτή τη γνώση, πώς θα πεισθεί ο καταναλωτής ότι πρέπει να αλλάξει νοοτροπία και να αρχίσει να τα απαιτεί;

Μήπως σαν πρώτο πλάνο να δούμε ποιες επιτυχημένες υποθέσεις υπάρχουν για το θέμα αυτό, όπως της φίλης σου που αναφέρεις; Η ύπαρξη προηγούμενου, θεωρώ, ότι μπορεί να ξεκλειδώσει συμπεριφορές.

Αυτά για αρχή.

Themis είπε...

Συμφωνω ακριβως με οσα λες. Θα μιλησω μαζι της για το case study.

Ας σκεφτουμε κ ονομα λοιπον για την πρωτοβουλια!