9.5.12

Ποιος θέλει(ς) να γίνει πρωθυπουργός; μία ανάλυση μάρκετινγκ

Έως και χτες, αναρωτιόμασταν ποιος θέλει να γίνει πρωθυπουργός. Από χτες κατάλαβα ότι το ερώτημα είναι αυτό που λέει και το μάρκετινγκ = ποιος θέλεις ΕΣΥ να γίνει πρωθυπουργός. 

Για να το δούμε αυτό ΠΡΩΤΑ πρέπει να δούμε ποιοι ήταν πρωθυπουργοί μετά το 1975, για να έχουμε και μία πολιτική- ιστορική σύνδεση. Φυσικά θα πρέπει να δούμε αν ο εκλεγμένος δίνει το αίσθημα ασφάλειας, τι έχει προσφέρει για την οικονομία και το μέλλον του τόπου, αν είναι ευρωπαϊστής, τι έχει σπουδάσει, πώς νιώθει ο ψηφοφόρος για αυτόν, αν του έχει πει ψέματα, αν έχει τηρήσει τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις και άλλες μεταβλητές. 

Πάμε πίσω λοιπόν: 

Γεώργιος Παπανδρέου
Κώστας Καραμανλής
Κώστας Σημίτης 
Ανδρέας Παπανδρέου 
Κώστας Μητσοτάκης 
Ανδρέας Παπανδρέου 
Κώστας Καραμανλής 
Γεώργιος Ράλλης

Η ανάλυση από δω και πέρα είναι περιττή, οι Έλληνες εκλέγουν Παπανδρέου ή Καραμανλή άντε στη χειρότερη ένα Κώστα ή Γιώργο για να νιώσουν ασφάλεια άρα Αλέξης δεν κάνει για αυτή τη δουλειά να πάει σπίτι του το παιδί, ούτε υπουργός ήταν να έχει εμπειρία ούτε 70 χρονών τι να μας πει, σκατά θα τα κάνει, όπως και οι άλλοι. 

Χάθηκε και αυτόν να τον βαφτίσουν Αλέξη- Γιώργο ή Αλέξη- Κώστα, χμ ίσως μπορεί αν προλαβαίνει μέχρι τις επόμενες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: