Έχω ξαναγράψει ότι ευτυχώς που το μαγαζί είναι γωνία και ο τουρίστας που επισκέπτεται τη χώρα παραμένει ήρωας. Το γεγονός ότι όλοι αναφέρονται στον τουρισμό ως potential ΑΚΟΜΑ, φυσικά και δε σημαίνει κάτι παραπάνω (τόσο το χειρότερο βασικά). Και έπειτα και από την αναφορά του ΓΑΠ στο Opentourism, είναι κάποια πράγματα που μόνο σε περισσότερες σκέψεις μπορούν να με βάλουν.
Και να γιατί:
Πρόσφατες εικόνες από ειδήσεις όπως οι συμβασιούχοι που κλείνουν για άλλη μία φορά την Ακρόπολη, φυσικά και δε μπορούν να αντισταθμίσουν την πρόσφατη και μοναδική πραγματικά βράβευση του μουσείου της - The New Acropolis Museum in Athens has won the British Guild of Travel Writers' (BGTW) prestigious global award for the Best Worldwide Tourism Project for 2010.
Δεν κάνω άλλα σχόλια για αυτό και συνεχίζω.
Ένας ταξιτζής στη Βοστώνη όπως μου μετέφερε ο φίλος Αλέξης (όσο παράλογο και αν ακούγεται) του είπε ότι δεν μπόρεσε να δει την Ακρόπολη. Σε αυτή τη φωτογραφία ήταν ένας από τους χαμένους. Και το είπε κάπου, και θα το είπε και αλλού.
Ενώ ξέρω ότι φίλοι και γνωστοί είναι στο Λονδίνο τώρα, βρήκα τυχαία μία φωτογραφία για το περίπτερο του ΕΟΤ στην έκθεση (8-11/11) World travel market, με μία ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια (;). Ένας Ινδός- Πακιστανός στο περίπτερο της Ελλάδας.
Φυσικά και δεν είναι ρατσιστικό αλλά να βάλεις τη φάτσα μου να πουλήσει "Βόλτα με Σαμουράι στο Τόκιο" δε νομίζω να το έκανε κανείς από τα Γιαπώνια, ακόμα και αν προσφερόμουν εθελοντικά...
Συνεχίζω.
Με αφορμή την ερώτηση για το διαχωρισμό εκκλησίας- κράτους στον Πρωθυπουργό, μου ήρθε και το άλλο ερώτημα, άμεσα συνδεόμενο με τις επενδύσεις στον τουρισμό: Που είναι το Κτηματολόγιο;
Προφανώς η Εκκλησία δε θέλει να μαθευτεί ότι έχει στην κυριότητά της τη μισή χώρα. Αλλά οι κουβέντες για τουριστική ανάπτυξη πάνε και έρχονται από τα Media ωραία και εύκολα με νησιά και με παραθαλλάσια φιλέτα να ανήκουν σε μοναστήρια....Φυσικά και το κτηματολόγιο συνδέεται με τις καταπατήσεις τεράστιων εκτάσεων για μεγάλα ξενοδοχεία.. Επίσης τελειώνουν projects όπως τα υδροπλάνα κάποιοι εφοπλιστές... Αλλά ακούγονται όλα τόσο εύκολα για επενδύσεις από το Κατάρ στο Ελληνικό με fast track κτλ...
Κάτι πολύ πιο ουσιαστικό.
Η παρουσίαση του Αρίστου Δοξιάδη λέει πάρα πολλά, παρουσιάζοντας την καινοτομικότητα του δίσκου του καφετζή στην Αθήνα, μία παρατήρηση από έναν αμερικανό επισκέπτη στην Ελλάδα. Η καινοτομία δεν είναι σε παρουσιάσεις για την επιχειρηματικότητα, αλλά σε λύσεις, που εφάπτουν στην αγορά.
Και συνεχίζει ο Αρίστος Δοξιάδης "οτι την πραγματική οικονομία δεν τη μαθαίνεις διαβάζοντας αλλά παρατηρώντας" καθώς και ότι "η τεχνολογία δεν είναι μόνο ότι υπάρχει στα εργαστήρια της Intel, αλλα οι επιλογές που κάνει ο κάθε επαγγελματίας κάθε μέρα". Ας τελειώσουμε επιτέλους με το ότι δε θα είμαστε τα γκαρσόνια της Ευρώπης, και να θεωρούμε τον τουρισμό ως σερβίρω γκαζόζα ή κλείνω εισητήρια... Ένας κλάδος έχει ανάπτυξη παγκοσμίως και έχουμε το καλύτερο οικόπεδο στον πλανήτη. Θα το κάνουμε ή όχι είναι το ερώτημα...
Μετά το τελευταίο Opentourism λοιπόν για την Αθήνα, και τη συμμετοχή μου στην τελευταία δράση των atenistas στην πλατεία Κοτζιά εμπέδωσα κάτι: τα πράγματα είναι απλά και εύκολα, ή έστω έτσι πρέπει να τα βλέπουμε. Και πολύ πιο απλά επιτέλους όχι μόνο να λέμε, αλλά να Κάνουμε. Αυτό είναι το μόνο που (μας) λείπει.
Και να γιατί:
πόσο ακόμα |
Δεν κάνω άλλα σχόλια για αυτό και συνεχίζω.
Ένας ταξιτζής στη Βοστώνη όπως μου μετέφερε ο φίλος Αλέξης (όσο παράλογο και αν ακούγεται) του είπε ότι δεν μπόρεσε να δει την Ακρόπολη. Σε αυτή τη φωτογραφία ήταν ένας από τους χαμένους. Και το είπε κάπου, και θα το είπε και αλλού.
πραγματικά χωρίς σχόλια |
Φυσικά και δεν είναι ρατσιστικό αλλά να βάλεις τη φάτσα μου να πουλήσει "Βόλτα με Σαμουράι στο Τόκιο" δε νομίζω να το έκανε κανείς από τα Γιαπώνια, ακόμα και αν προσφερόμουν εθελοντικά...
Συνεχίζω.
Με αφορμή την ερώτηση για το διαχωρισμό εκκλησίας- κράτους στον Πρωθυπουργό, μου ήρθε και το άλλο ερώτημα, άμεσα συνδεόμενο με τις επενδύσεις στον τουρισμό: Που είναι το Κτηματολόγιο;
που είναι τα υδροπλάνα οεο |
Κάτι πολύ πιο ουσιαστικό.
Η παρουσίαση του Αρίστου Δοξιάδη λέει πάρα πολλά, παρουσιάζοντας την καινοτομικότητα του δίσκου του καφετζή στην Αθήνα, μία παρατήρηση από έναν αμερικανό επισκέπτη στην Ελλάδα. Η καινοτομία δεν είναι σε παρουσιάσεις για την επιχειρηματικότητα, αλλά σε λύσεις, που εφάπτουν στην αγορά.
Και συνεχίζει ο Αρίστος Δοξιάδης "οτι την πραγματική οικονομία δεν τη μαθαίνεις διαβάζοντας αλλά παρατηρώντας" καθώς και ότι "η τεχνολογία δεν είναι μόνο ότι υπάρχει στα εργαστήρια της Intel, αλλα οι επιλογές που κάνει ο κάθε επαγγελματίας κάθε μέρα". Ας τελειώσουμε επιτέλους με το ότι δε θα είμαστε τα γκαρσόνια της Ευρώπης, και να θεωρούμε τον τουρισμό ως σερβίρω γκαζόζα ή κλείνω εισητήρια... Ένας κλάδος έχει ανάπτυξη παγκοσμίως και έχουμε το καλύτερο οικόπεδο στον πλανήτη. Θα το κάνουμε ή όχι είναι το ερώτημα...
Μετά το τελευταίο Opentourism λοιπόν για την Αθήνα, και τη συμμετοχή μου στην τελευταία δράση των atenistas στην πλατεία Κοτζιά εμπέδωσα κάτι: τα πράγματα είναι απλά και εύκολα, ή έστω έτσι πρέπει να τα βλέπουμε. Και πολύ πιο απλά επιτέλους όχι μόνο να λέμε, αλλά να Κάνουμε. Αυτό είναι το μόνο που (μας) λείπει.
Σχόλια